NGO "CNTS"
Автомобільні перевезення
Модернізація парку великовантажних автомобілів до відповідності міжнародним стандартам (щодо норм викидів) до 2030 року може допомогти вдвічі скоротити інші типи шкідливих викидів від вантажівок та зменшити викиди CO2 на 28%.
Сучасні вантажівки сбільшать продуктивність автопарку на 35%, в той час як їх число скоротиться на 22%.
Сучасні вантажні автомобілі збільшили б продуктивність автопарку приблизно на 35%, використовуючи на 22% менше вантажівок. Цей процес вимагатиме чистого фінансування близько 3 мільярдів євро після врахування можливої ліквідаційної вартості зайвих вантажівок та заощадження коштів за рахунок підвищення ефективності використання палива.
Ключові проблеми з модернізації автопарку України:
недостатня статистика щодо дорожнього руху, автотранспортних підприємств та автопарків
понад 88% тонн вантажів переміщено за власний рахунок та індивідуальними водіями, що є незвичайно високою часткою
більш як 70% операторів автомобільних вантажоперевезень не мають ліцензій
на ринку домінують дрібні фірми, що мають зазвичай обмежені ресурси для розвитку автомобільних перевезень
високі капітальні витрати та / або лізингові збори та, як правило, обмежена наявність фінансування для відновлення парку
понад ¾ вантажівок старші за 10 років, а ½ - російського та українського виробництва
низька ефективність використання палива, підвищений рівень забруднення та надмірні перевантаження є поширеною практикою
недостатні перевірки автомобілів, водіїв та документів на предмет дотримання правил безпеки дорожнього руху.
Необхідно звернути особливу увагу на прийняття нового законопроекту про автомобільний транспорт.
У сфері міжнародних вантажних автоперевезень, Хартію Якості міжнародних автомобільних вантажних перевезень в системі багатосторонніх квот було поширено на всі операції, що здійснюються в рамках багатосторонніх квот Європейської Конференції Міністрів Транспорту (далі - ЄКМТ) з 1 січня 2018 року. На дотримання вимог Хартії Якості також необхідно звернути особливу увагу на прийняття нового законопроекту про автомобільний транспорт.
Ключові коротко-середньострокові напрями розвитку для автомобільного вантажного транспорту:
підвищення ефективності габаритно-вагового контролю, зокрема за рахунок запровадження автоматичних систем зважування в русі, значне посилення контролю за технічним станом транспортних засобів та їх сертифікацією, а також за періодичним медичним оглядом водіїв
забезпечення ефективного державного регулювання в сфері надання у морських портах спеціалізованих послуг суб'єктами природних монополій, а також послуг, плата за надання яких включається до складу портових зборів
забезпечення конкурентоздатної логістики та покращення сервісу в морських портах
актуалізація меж морських портів та відведення (надання в користування) адміністрації морських портів України для забезпечення безпеки судноплавства
модернізація портових потужностей та впровадження інноваційних технологій з метою зменшення вартості вантажопереробки та підвищення якості послуг
зменшення впливу людського фактору, а відтак і подолання корупційної складової процесів
усунення перешкод у створенні потужностей / послуг стосовно чорноморських перевезень типу ро-ро шляхом збільшення кількості поромів та послуг, розвиток сервісів поромних перевезень
покращення використання потужностей завдяки пришвидшенню оборотності поромів у портах
реконструкція пасажирських морських вокзалів, пасажирських поромних терміналів з метою покращення якості та безпеки посадки-висадки пасажирів
залучення приватних інвестицій у розвиток портів на прозорих умовах.
забезпечення ефективного державного регулювання в сфері надання у морських портах спеціалізованих послуг суб'єктами природних монополій, а також послуг, плата за надання яких включається до складу портових зборів
Підтримуєте цю ініциативу?

Більше проектів

ГО «ЦНТС» © 2019. Всі матеріали захещені авторським правом.
Зворотній зв'язок: info@cnts.org.ua