NGO "CNTS"
Запровадити екологічно чисті види пассажирського транспорту
Сьогодні в Україні є дуже мало достовірної інформації про якість атмосферного повітря. Організація та методологія моніторингу забруднення не відповідають стандартам ЄС. Гігієнічні нормативи застаріли. Відсутня система інформування населення про якість атмосферного повітря, а також система управління забрудненням.
В Угоді про асоціацію з ЄС Україна зобов'язалася впровадити дві європейські директиви щодо якості повітря. Це наблизить українську систему моніторингу до стандартів ЄС.
Не проводиться моніторинг завислих частинок ТЧ10 і ТЧ2.5 та низки агресивних речовин: озону, бензену, миш'яку, ртуті. Даних про забруднення на всій території країни немає, наявна інформація актуальна лише для точок, де здійснюються виміри. Моніторинг проводиться не весь час, а максимум 4 рази на добу. Гігієнічні нормативи застаріли. Відсутня система інформування населення про якість атмосферного повітря, а також система управління забрудненням.

В Угоді про асоціацію з ЄС Україна зобов'язалася впровадити дві європейські директиви щодо якості повітря. Це наблизить українську систему моніторингу до стандартів ЄС.

Забруднене повітря спричиняє безліч передчасних смертей щороку та зменшує тривалість життя загалом.

Гідрометеорологічна служба вимірює якість повітря у 53 містах України зі 162 постами. Щорічно в атмосферу нашої країни потрапляє понад шість мільйонів тонн шкідливих речовин і вуглекислого газу.

Головними забруднювачами залишаються промислові підприємства. Збільшення кількості автомобілів на дорогах є другою причиною збільшення шкідливих викидів.

Угодою про асоціацію також встановлюється, що умови взаємного доступу на ринки в сфері автомобільного, залізничного та внутрішнього водного транспорту повинні обумовлюватися в окремих угодах, які можуть бути укладені в майбутньому, залежно від конкретного виду транспорту.

Підтримуєте цю ініциативу?

Більше проектів

ГО «ЦНТС» © 2019. Всі матеріали захещені авторським правом.
Зворотній зв'язок: info@cnts.org.ua