NGO "CNTS"
Відродити внутрішній водний транспорт
Внутрішній водний транспорт являється найбільш екологічним та економічним, нажаль Україна використовує всього 10% свого річкового потенціалу. Задача ГО ЦНТС сприяти розвитку внутрішніх водних перевезень.
Наразі, обсяги по р. Дніпро складають 1/10 від пікового рівня в 66 млн тонн, досягнутого в 1980-х роках.
Обсяги по річці Дніпро, що є магістральним маршрутом для ВВТ, зараз складають близько 1/10 від пікового рівня, тобто 66 млн тонн, досягнутих у 1980-х роках минулого століття.

Реалізація значного потенціалу ВВТ, особливо для сільськогосподарської продукції, потребує значних фінансових ресурсів як приватного, так і державного секторів, а також регуляторних, інституційних та організаційних змін.

Фактично розвиток ВВТ впирається у необхідність прийняття інституційних змін що забезпечать системне фінансування річкової інфраструктури і реконструкцію шлюзів, задача ГО ЦНТС всіляко сприяти затвердженню необхідних змін Парламентом.
Необхідні заходи:
прийняття законопроекту що забезпечить імплементацію директив ЄС у сфері річкового транспорту та системне фінансування річкової інфраструктури в Парламенті
негайний ремонт шлюзів, а слідом за цим – встановлення засобів навігаційного обладнання для забезпечення гарантованої глибини води та безпеки судноплавства
реалізація узгоджених пріоритетних проектів стосовно інфраструктури для водного транспорту, що має відбуватися вчасно та в екологічно безпечний спосіб
прискорення доставки вантажів
підвищення безпеки та страхування вантажів
встановлення конкурентоспроможних та прозорих тарифів
Однією з важливих задач ГО є просування реформи лібералізації ринку залізничних перевезень у Парламенті.
Одним із джерел інвестицій, необхідних для вирішення цих проблем, можуть бути інвестиції від приватного сектору. Доцільним є необхідність затвердження відповідних інституційних змін Парламентом, що також входять до зобов'язань України з Угоди про асоціацію. Тому однією з важливих задач ГО є просування реформи лібералізації ринку залізничних перевезень у Парламенті.

У довгостроковій перспективі зусилля можуть бути спрямовані на вдосконалення інтермодальних послуг (поєднання внутрішніх водних, морських, автомобільних, залізничних та повітряних шляхів) та розробку пропозицій комплексних послуг для вантажовідправників, які могли б покривати весь ланцюг постачання в межах України і частково також на міжнародному рівні. Ці зусилля можуть бути підтримані мережею мультимодальних логістичних центрів, які мають високоякісне залізничне сполучення, вантажно-розвантажувальне обладнання та суміжні логістичні послуги.

Необхідно розглянути можливість збільшення участі приватного сектора в операціях залізничного вантажного транспорту в Україні. Це може означати передання логістичних послуг вантажовідправникам на умовах підряду, створення умов для забезпечення діяльності операторів рухомого складу, контейнерів та перевізників, включаючи приватних, залучення приватного сектора до ремонту рухомого складу та устаткування терміналів.

Підтримуєте цю ініциативу?

Більше проектів

ГО «ЦНТС» © 2019. Всі матеріали захещені авторським правом.
Зворотній зв'язок: info@cnts.org.ua